Rödakorset

I morgon ska jag åka på en veckas utbildning i Villingsberg. Jag ska ju bli hemvärnssjukvårdare och första delen är då i morgon. Det ska bli fantastiskt roligt att få lära sig krigssjukvård... Jag är nervös men samtidigt uppspelt. Tycker att det är jobbigt att träffa en massa nya människor men samtidigt kul. Ett tillfälle att öva helt enkelt.

Så jag kommer åter om en vecka.. eventuellt så mobilbloggar jag men ingen garanti.
Ni får alla ha en underbar vecka så syns vi sen =)

Btw det har hänt en sak till... en rolig sak. Men det återkommer jag med lite senare...

Bye for now!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Jenny Lyckholm

Hej Emelie!

Oj, ja det var jättelängesen vi hördes! =)

kul när man "cathing up" såhär igen..

dock som du redan läst är det ju inte den roligaste tiden i mitt liv just nu.

men ack för dina tankar och det var trevligt att läsa din blogg med.

jag ska försöka ta mig igenom det här hemska som hänt min familj.

men sen när jag känner mig lite mer social igen så kan vi ju kanske ses någon gång när du är här i trakterna!?



ha det så bra och lycka till på utbildningen.=)



kram kram och tack

2008-09-10 @ 17:26:41
URL: http://fashionismysecondlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0