Halmstad

Vaknade helt slut på fredagen och då var det bara att sätta full fart och packa. Kl 14 skulle jag ta bussen till älskade Håkan och Halmstad..
Det var en stressig dag eftersom jag då skulle packa och sen hämta ut Rossis medicin som inte fanns att uppbringa i heela Örebro. Fick ringa till veterinären och stå i telefonkö i över en timme.. När bussen strax skulle gå fick jag tag på veterinären som faxade ett nytt recept till apoteket. Jag rusade iväg med all packning, hämtade ut medicinen och rusade vidare till underbara Emmy som skulle vara kattvakt. Lämnade av medicinen och rusade till bussen. Hade hjärtklappning i över en timme efter jag satt mig på bussen, fy sjutton.

Väl framme i Halmstad väntade god mat och underbara Håkan...
På lördagen åkte vi till Kosta för en bouletävling. Denna gång fick även jag spela och det var jätte kul! Dom delade in oss i två grupper, spelare och ickespelare sen fick man dra ett kort och den som fick samma parades man ihop med. På så sätt var alla lika bra/dåliga. Jag parades ihop med en urtrevlig kvinna som spelat i 7 år. Hon var jätte duktig och vi vann faktiskt våran grupp, sen åkte vi ut i första matschen i A-slutspelet och det var jättetråkigt eftersom det var så kul att spela. Nu förstår jag varför Håkan blir så sur varje gång det inte går bra. Om jag får säga det själv så var jag ganska duktig så jag och Håkan ska nog spela lite ihop nästa år.

Vi åkte hem på natten och på söndag så hämtade vi Sniff strax innan det var dags för mig att åka hem..

Nu är det tre veckor tills vi ska ses nästa gång... trist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0