Blev utmanad av LillaViola

1. Vilken mat äter du ofta?
Hehe just nu? Gulaschsoppa med bulgur, annars äter jag ofta köttfärs i alla dess former.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Jag sitter, kan hända ibland att jag hjälper till. Men det är mycket sällan ;)

3. Var sitter du helst när du bloggar?
I sängen med min laptop. Skrivbordet finns det aldrig plats på.

4. Köper du ofta triss?
Det händer, men oftare TIA-lotter eftersom det är billigare.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Cypern var den bästa semestern, längtar tillbaka vi hade så mysigt!
London var också häftigt eftersom jag gillar storstäder.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
3:an, 5:an och 6:an


Jag utmanar härmed:

Em

Ejmis

Fredde

Ullis

Så här gör ni som har blivit utmanade:
Svara på alla frågor
Välj ut fyra personer som du vill ska svara
och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din...

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen...


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag fuskar lite.... ;)



http://ejmis.blogg.se/2008/september/utmaning-1.html#comment

2008-09-02 @ 19:12:45
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: teddy

Jag håller tummarna för att tentamen gick bättre än du trodde. Håller tummarna stenhårt.

krams på dig.

2008-09-02 @ 21:51:44
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Har svarat pa utmaningen nu :)

2008-09-07 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0