"sköna maj välkommen till vår bygd igen.."

Hm jag är visst inne lite på att sjunga idag...
Igår var det valborg.. efter praktiken skyndade jag mig hem, matade katterna och fick skjuts hem till Linde med EvaLena och hennes pappa..
Gick hem till mamma och duschade... hon och hennes kompis hade redan påbörjat Valborgsfirandet, dom är så roliga... Ska berätta en historia sen som dom under mycket fniss och skratt berättade igår..

Gick hem till Agneta och Tomas, dom köpte ett hus för ett tag sen och har rustat det sååå fint. Vi grillade, (eller agneta och eva gjorde det, jag satt och gav order :P) pratade gamla minnen och kollade skolkataloger i från 7:an till 3:e året på gymnasiet... OMG säger jag bara..
Eva och Agneta är två av mina äldsta vänner och det var jätte jätte roligt att träffa dom, det blir liksom inte så ofta.

Vi skulle ner och kolla på brasan och lyssna på Harmoni (kören pappa är med i) men det började regna så vi stod på första parkett på deras veranda och kollade på fyverkerierna.

När vi var tillräkligt fulla gick vi ner till Folkan13 som är det nya "innestället" i Linde, det var stort och fint med mycket folk, men musiken var riktigt kass...

När det stängde (01!!!!) så gick vi, ännu fullare hem och sov...

Det var min valborg och jag är riktigt nöjd.

   
Tack för en rolig kväll mina vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0