Inga ord...

Haha vilken underbar film!!! Den var inte alls som boken, man märkte att boken legat till grund för filmen men inte mycket mer... Men fan så underbar den var!!!
Man skrattade och grät om vartannat och jag är inte den som gråter till filmer... Gråter gör jag till extreme home makeover, men vem gör inte det liksom??

Jag är helt tagen, sjukt egentligen att vara det av en film, men fan vad den beörde mig. SE DEN!!

Men sen nu när jag sett den så blev jag lite ledsen... tänk om det skulle hända i verkliga livet, jag vet inte om jag skulle överleva i fall jag förlorade Håkan. Det är helt otänkbart... Usch *ryser* kommer drömma mardrömmar i natt.
 
Nej! Så ska jag inte tänka..... lyckliga tankar!

Puss!

Kommentarer
Postat av: ejmis

God morgon!
Ha en bra dag!

2008-05-13 @ 06:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0