En lista

Denna lånade jag ifrån Lillaviola, gå in på hennes blogg vettja, den är en av dem jag läser mest.

Plocka fram mobilen och gå in på kontakter.. var ärlig!

Har du pussat nummer 2?
Agneta...nä..inte vad jag minns ;)

Vad har du för relation  med nummer 20?
Håkan!! Mina älskling =)

När ska du träffa nummer 30?
Halmstad Kommun, hm... aldrig?

Är nummer 18 söt?
EvaLena, jaaa! Sötaste tjejen ever.. =)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Devran, *hjälp* var mitt första intryck.. Hon var straffmästare under nollningen -05

Gillar du nummer 14?
Emelie F, Hm.... gillar jag emelie? Klart jag gör!! Saknar henne gör jag också.. Ta med dig Ing och flytta till Sverige i stället!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anders J, nej det var lääänge sedan jag träffade honom...Man kanske får träffa bröderna Jäderberg på crusingen?

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Karin, Vet inte, snart hoppas jag. Vi måste ju grilla =)

Är du nära vän med nummer 23?
Jocke, nej men vänner är vi.

Har du gått på bio med nummer 4?
Anneli Bergkvist, hahaha nej... hon är bostadshandläggare på LIBO

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Mamma, Jaa! Vi ska snart ut på crusing =)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Astrid, jadu.. vad pratar vi inte om?

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Christina, pappas sambo, ja absolut :P

Vad har du och nummer 24 för relation?
Jonas, Min käraste farbror =)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Jumjum, ingenting..

Vad är det bästa med nummer 8?
Chris, hon ger mig sommarjobb =)
 
Brukar du och nummer 16 träffas?
Erica, ja, men alldeles för sällan.


Så, det var ju lite trevligt =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0