Duktig

Nu är jag klar med den kniviga delen av temat..

Som jag skrev igår, så hade jag en hel del som jag behövde göra.

Igår så tränade jag och påbörjade artikelsökandet till temat, idag har jag diskat, tvättat, städat och pluggat ännu mer.
Det går om man bara vill, det är lite trögstartat ibland.

Nu är det dags att nanna om jag ska orka med denna monsterhelg, I morgon när jag kommer hem är förhoppningsvis pappa och christina här och fixar min balkong så att den är Kattsäker.. Underbart!

Har jätte mycket bilder på min dator så jag tänkte börja med dagens bild. Det kommer vara bilder som har ett betydande minne för mig.

Dagens bild!
Så här såg det ut när vi väntade på order..
Finn ett fel =)

Puss!

Kommentarer
Postat av: jayne

Ja du.... en katt bland hermelinerna????



EN tjej alltså bland alla killar??

2008-05-24 @ 00:08:48
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

ja, hmmmm är det tjejen måntro =)?

2008-05-25 @ 20:02:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Linus

Det är ju jag i mitten!



Kram på dig!

2008-05-29 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0