Crusing -08

Tyvärr var det alldeles för dåligt väder för crusing, vi hade tänk att mysa på stan på någon uteservering och titta på fina bilar. Men det blev en snabb sväng på stan i kylan. Precis efter att vi kommit hem började det att spöregna. Tur för oss men synd om crusarna.

      
Typiskt mammamu, allid i vägen :P

Sen blev det tacos hos Nina, det är mammas granne tillika äldsta vän. Hon är som en extramamma till mig, hon har alltid funnits i mitt liv.
Mammas arbetskamrater kom förbi och vi satt och drack drinkar samtidigt som vi diskuterade sjuksköterskeyrkets för och nackdelar. (Dom är båda sjuksköterskor)

Jag märker att jag börjar svänga mig med termer som bara de som jobbar inom vården fattar, skitkul! :P

Sen blev det Folkan13, det var riktigt drag, men jag kände typ inte någon. Träffade dock min extrabror (Ninas son) och som vanligt så öste han över mig med drinkar tills jag mådde illa... Vid 00.30 fick jag nog, jätte trött och inga människor som jag kände. Så jag travade hem... sms:ade lite med Håkan som undrade om det var så klokt att gå hem själv. Förstår honom, men under crusingen är det så mycket poliser ute så jag var inte orolig.

Vaknade "obakis" idag och åkte hem till pappa på söndagsmiddag. Det var jätte mysigt och skönt att slippa laga mat själv :P

Ikväll har jag tagit min numera obligatoriska kvällspromenad och nu kollar jag på Body Guard, sett den för många gånger.. men man kan ju inte låta bli =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0