Är vi framme snart?

Min kompis Erica har en tenta kvar, sen är hon sjukgymnast... GRATTIS VÄNNEN!

Jag vill också vara klar.. Jag vill ut och jobba! Nästa sommar ska jag jobba som Undersköterska på IVA i Lindesberg och det ska bli hur kul som helst. Kommer att lära mig mer då än jag någonsin kommer att göra under min utbildning. Tragiskt eller hur...

Snart ska jag ut på min kvällspromenad, det ska blir skönt. Det har blivit en vana och jag blir alldeles för rastlös om jag inte går ut. Och det är ju skitbra =) Lyssnar på Änglar och Demoner samtidigt, att lyssna på bok är ett jättebra tidsfördriv när man går. Ett hett tips!

16 dagar kvar till Halmstad!
image191
Cat..eh..and dogfight!

Puss!

Kommentarer
Postat av: teddy

Men det går fort och snart kommer du också få gå ut och jobba inom ditt yrke.
Sedan ska man jobba hela livet...hihih - ush så dåligt det låter men så är det ju :)
Som tur är så finns det mycket att välja bland där ute.
Nu ska jag iväg och knega :)

kramis och ha en fin dag,

2008-05-22 @ 10:26:39
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0