Alldeles för sent...

Just nu borde jag sova, eftersom jag börjar 07.30 i morgon. Men jag är ju en kvällsmänniska och lägga sig innan midnatt är svårt.

Igår skulle vi till Emmy på fest, men hon blev sjuk kraken.. Vi flyttade festen till Karins lilla mysiga etta. Det blev jag, Karin, Micke och Karins tvillingsyster Ida.
Vi hade väldigt roligt på förfesten och beslutade sen att gå till Strömpis.. Vi var inte helt säkra på att vi skulle komma in eftersom det är åldersgräns 25 och vi tjejer inte riktigt hade åldern inne. Men det var faktiskt inget problem. Vakten skulle hävda sig lite, men det verkar vara ett återkommande inslag.

Ikväll har jag ännu en gång försökt laga min cykel, har äntligen fått tag på rätt storlek på ytterdäcket. Men... innerslangen är lite för tjock, så när jag pumpade i luft trycktes ena kanten på ytterdäcket ut och det blev lite tjockare på det stället. (krångligt men du kanske förstår) Frågade pappa om jag kunde cykla så och han påstår att det inte är någon fara.  Men det guppar ju lite när man cyklar.. Får ta det lugnt i nedförsbackar och hoppa in på cykelaffären i morgon och fråga om det är livsfarligt.

På strömpis blev vi fotade av Örebroguiden.. så här fin blev den bilden:
image161
Är väldigt nöjd, både jag och Karin blev jättefina!

Resten av kvällens bilder:
          
Kolla in mitt hår =) Visst var det fint! Jag kanske inte ska klippa mig så mycket ändå...

Och kvällens bild blev... *trumvirvel*
image172
Underbar!

Kommentarer
Postat av: Em

Du ar jattefin pa bilden som du har overst! :)

2008-05-05 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0