Tentaplugg

Idag ska jag faktiskt plugga.... Ska klä på mig, bege mig till Karin och vidare till stadsbiblioteket. Jag ska ge det en chans.. tror verkligen inte att jag klarar tentan för jag förstår ingenting... inte föreläsningarna, inte mina anteckningar och inte böckerna.. hur ska man då göra? Men som sagt jag ger det en chans.. och som sagt, det finns ju omentor.



Sen till dagens stora grej....

Håkan fyller år idag!! Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år (med mig) =)
Grattis på födelsedagen älskling!

image104 image105

Kommentarer
Postat av: ejmis

Lycka till med pluggandet!

2008-03-25 @ 11:07:08
Postat av: Emmy

Grattis Håkan! Gud va gammal du är nu =P

2008-03-25 @ 20:25:45
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0