På väg hem...

Sitter nu på swebus igen... Hatar det.. Hatar att behöva åka ifrån de jag älskar.
Visst ska det bli skönt att komma hem till katterna och kompisarna. Men varför kan man inte få det bästa av båda världarna. Varför måste jag välja? Men snart snart.. hoppas jag så flyttar Håkan upp till mig i Örebro.
Men just nu är det tungt..

Förmiddagen spenderades i Laserdome hallen.. svettigt och ganska kul.. men jag kom sist varje gång. Men som Håkan sa "huvudsaken att man har kul" (han vann två av tre gånger) :P

Snart är jag framme i Göteborg sen bär det av mot Örebro i ytterligare 4 timmar.. Emmy den underbara ska hämta mig på stationen... Hon är så snäll. Är glad att jag träffat henne.. vänner (riktiga, sånna som inte sviker) har det inte funnits många av.
Men i Örebro har jag fått flera stycken. .. med samma sjuka humor som mig..
Det är underbart!

Kram!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha en fortsatt bra söndag =)

2008-03-09 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0