Onsdag

Borde nog ta och kliva upp ur sängen.. Föreläsning Forskningsmetodik1 börjar om två timmar.. uscha.. låter inte skoj.

Ikväll ska jag bjuda Emmy på middag.. hon vill ha stekt anka med rysk kaviar och champagne.. *hjälp*
Nä får luska ut något gott och inte fullt så dyrt =)

Tittade på Oprah här om dagen och där diskuterades homosexualiteten. oprah frågade en expert vart i världen det var bäst att vara gay. Sverige var det självklara svaret. Varför frågade Oprah.. "jo för att det är okej att vara gay där"
Blev lite paff... klart som fan att det är okej att vara gay! Det ska vara okej att vara gay i alla länder.. trodde jag var en självklarhet.. Men så är jag ju svensk också.
Men jag är inte homosexuell så jag undrar, är det okej att vara det i Sverige.. får man leva som man vill utan fördommar?

Gissa vad mer... I sverige tog man bort att det var olagligt att vara homosexuell1944, i USA 2003! Jajävlar...

Kommentarer
Postat av: linda

Förlåt...jag skrev listan i all hast i morse..
jag ska rätt till det genast!!!

2008-03-05 @ 14:07:43
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: linda

Nu ligger du med...förlåt igen...!
Hoppas det går lika bra idag med stegen!!
Och grattis till ditt rekord!"!!
och guldstjärnan...

Hoppas det går bra med middagen ikväll!

2008-03-05 @ 14:17:11
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Elisabet

Ja man har tur som är född här! Ha en trevlig kväll!

2008-03-05 @ 21:20:27
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0