I går var det FEST

I går fickparkerade jag en bil för första gången i mitt liv. Alltså.. jag BACKADE in turkosa faran in i en liten liten parkeringsficka. Jag är såå stolt :P

Hos Emmy serverades det:
*Limebål
*Ädelost-fläskfilégryta med fullkornsris
*Browniekaka med mashmalows

Allt var supergott, Emmy du är duktig du=)

Det skrattades och skålades, vi tittade på melodifestivalen och spelade TP:s 80-tals version.
När folket gott hem skulle jag och Karin slå våra kloka huvuden ihop och flytta in köksbordet i köket igen. Vi (mest jag) hade IQ fiskmås just då och det slutade med att vi nästan kissade på oss av skratt innan vi fick in bordet igen. För den som undrar hur svårt det kan vara så vill jag påpeka att bordet var för stort för dörrhålet.

Om en vecka börjar Emmy sitt nya jobb i Stockholm.. kommer att sakna henne så mycket. Tycker ju om när hon tränger sig på hemma hos mig när jag är trött och ska sova. Det kommer bli tomt, som tur är så är det ju inte så långt till Sthlm. Men ändå =(

Lånade lite bilder av Emmy eftersom jag glömde min kamera igår...

   
Bilderna får tala för sig själv... (drack en flaska vin igår.. det syns tycker jag)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Karin

Trodde ärligt talat jag skulle dö av skratt när du kom med ditt underbara förslag att räta upp bordet när vi fastnade i dörren, hur tänkte du? Inte för att jag var bättre själv i och för sig =)

2008-03-16 @ 22:40:40
Postat av: Emmy

Nä och sen skulle geni nummer 3 ( lite smått berusad ) självklart komma och visa genierna 1 och 2 hur det skulle gå till...vilket ledde till en mindre katastrof. Men som sagt, bordet står nu i köket. Hur det gick till vet ingen.

2008-03-17 @ 10:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0