Det här går ju inte

I förrgår.. inget inlägg...
I går... ett inlägg....
Nä skärpning! Men om jag får skylla ifrån mig så har jag varit sjukt trött i två dagar. Dels tenta igår och när den var avklarad så tror jag att min kropp tog semester, orkade inte röra mig ur sängen. Dels så har jag sovit typ 8 timmar på två nätter,.. Ja, Mandi löper.. igen! Måste måste måste kastrera henne..
I dag var det skola 08-12, först med info ifrån vårdförbudet, sen info om VFU:n (verksamhetsförlagda utbildningen) som börjar i slutet av April. Sen tillsist hade vi genomgång av läkemedelsberäkningen.. ÄNTLIGEN någon konkret i skolan, något som man förstår och kommer ha användning för i sitt yrke. Det var skit kul, nu har jag fått lite ork för skolan igen. Den senaste månaden har varit otroligt tung,
Funtad som jag är så deppar jag ihop när det är tugnt..Måste sluta hålla på så, det mår ju INGEN bra av.

Hittade till en gammal klasskompis blogg idag.. Theresia.. Hon är gravid! Grattis!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg! :)

2008-03-28 @ 18:18:18
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0