Dag 3 (vart tog dag 2 vägen?)

Idag är det promenad med Emmy som gäller. Vi ska ta en fin sväng vid sjukhuset längs svartån.

Igår var det först en onödig tur till skolan, jag fattade somvanligt ingenting. Jag är sååå kööörd på denna tenta. Tur att det finns omtentor.
Sen kastade jag mig upp på cykeln och trampade iväg till gymmet. Men.. jag kom inte så långt, punka igen!!! Jag blir galen snart, jag lovar. Håkan har lovat att vi ska fixa det i helgen, tack älskling!

Sen på gymmet så var jag oinspirerad, men jag cyklade i 20 minuter.. bättre än ingenting.

Igår kväll var det dags för stand up på björnstugan. Det var såå roligt, jag hade ont i käkarna när jag gick därifrån. Det var längesedan jag skrattat så mycket.  Har glömt vad stadupparna hette men kvinnan spelade mamman i se upp för dårarna =)

Nu ska jag skynda mig så jag hinner möta upp Emmy, vill inte ha skäll. Grattis till tillöket föresten!

 Emmy föröker få liv i sin stendöda kamera.
 En bra hårdag =)
Nu kommer vi få info i e-posten om Björnstugan.
Kvällens snygga tjejer
Skönaste stilen på björnstugan
Coolaste bruden på björnstugan
 Kvällens standuppare.

Gårdagens synder.. två groggar.
Men än så länge ingen cola och inga chips. =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tack så mycket. Mina bebisar är sååååå söta=)

2008-03-20 @ 14:26:38
URL: http://emmybrunner.blogg.se
Postat av: Emmy

Hur botar man hjärntumör då? Funkar Nezeril?

2008-03-20 @ 14:37:26
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0