Dag 11

Under 11 dagar har jag druckit cola 1 gång.. För den som inte vet så var cola för mig som kaffe för vilken beroende kaffedrickare som helst. Drack jag inte så fick jag ont i huvudet och på föreläsningarna så kunde jag knappt hålla  mig vaken om jag inte drack cola.
Så 1 gång på 11 dagar är en stor framgång för mig.. och ska jag vara ärlig så är jag inte särskillt sugen. Jag dricker saft (fun light) i stället.. Jag har inte blivit av med sötsuget och jag vet att asprtam inte är bra det heller... men jag sparar både pengar och tänder och det är en framgång!
I stället för chips och godis äter jag morötter och rostad majs. Igår åt jag chips ska jag erkänna.. men fredagar är svårt, då det är för mig förknippat med ledighet och då brukar jag alltidäta någo extra gott. Men skam den som ger sig.. jag ska kämpa vidare.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att det gar sa bra for dig!! Kram

2008-03-29 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0