TFU-G

På torsdag ska jag fara upp till Berga utanför Stockholm på utbildning.
Jag ska så småningom bli hemvärnssjukvårdare och då måste man genomgå en TFU-G (totalförsvarsutbildning)
där man lär sig att skjuta och resa tält typ.
Behöver egentligen inte gå på den eftersom jag gjort lumpen (nästan) men det är så länge sedan så jag känner att jag behöver friska upp minnet.

Ska vara där i en vecka, det ska bli superroligt och det är ju inte helt fel att Berga ligger i stockholms skärgård =)

I morgon är det stranden som gäller, vi införskaffade ett parasoll idag för endast 69 kr, som hittat. Jättefint var det faktiskt.

När jag är i Berga ska jag försöka hinna blogga, men det är ingen garanti då vi har utbildning från 07.30 till typ 21.00
Kommer att bli en tuff vecka.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kul kul lycka till!

2008-06-10 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0