Stadsparken del 2

Blir tyvärr ingen berättelse ikväll heller då jag har huvudet fullt av tenta.. Vill inte riskera att något viktigt trillar ut..

Lite fler fulbilder kommer det upp i stället...
Fullare och fullare blir vi här..
Inte Ullis dock, men hon blir galnare och galnare i stället ;)


 

Oj så mycket bilder, det får bli fler i morgon, nu måste jag sova om jag ska orka med tentan...

Lite bildförklaringar bara: Bild nummer fyra, jag överraskar Ullis med en liten hälsning i sprutgrädde..
Bild fem, Emmy och Ullis inbillar sig att de vunnit i kubb och gör en segerdans. Bild nummer sex Karin och jag VANN kubben på riktigt. Bild nummer åtta, lägg märke till Emmys pose och sista bilden kolla Emmys rygg, hon har förstört min hälsning till Ullis!!!

Nattinatt
Puss!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Att förlora med 2-1 i matcher räknas INTE som vinst!!!!!! Men vinna med 2-1 i matcher räknas som vinst...GRATTIS TILL MIG OCH EMMY :D Hurra för vårat lag segerdansar

2008-06-03 @ 12:26:02
Postat av: Emmy

Kan bara hålla med ovanstående talare. Att Emelie och Karin överhuvudtaget segrade i sista rundan berodde på att jag och Ullis tyckte lite synd om er och spelade dåligt med flit.

2008-06-04 @ 12:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0