Stadsparken del 1

Igår eller i morse kanske jag ska säga, kom jag hem kl 05
Det var länge sedan jag hade så kul! Tack kära vänner...

Eftersom vi då nästan höll igång i tolv timmar så måste jag dela upp alla bilder och berättelsen om en ovanlig kväll/natt.

Börjar meddom nyktra av alla 74 bilder..



Efter detta så började det nog fyllna till lite..
Posa är inte vår grej, fulbilder är vi dock experter på..
Om ni undrar över bild nr 4 så missade jag helt enkelt lite bara..


Berättelsen som vår vistelse i stadsparken blir i morgon, är alldeles för trött. Sov bara 5 timmar i natt och så har jag pluggat större delen av dagen. Vart? Jo i stadsparken. Det är underbart fint där med mycket vackra träd och växter och just nu har alla gäss och änder ungar så det finns extra mycket att titta på..

Vi höll på att bli uppäta av måsar idag när emmy fick för sig att mata gässens ungar.. som för övrigt inte var intresserade av en gammal pizzakant.. Gräs var godare..

God natt!

Puss

Kommentarer
Postat av: ejmis

Party!! Kul =)

2008-06-02 @ 07:20:20
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ullis

Roligaste kvällen på länge. Haha va kul de va

2008-06-02 @ 09:31:39
Postat av: Emmy



Jösses amalia vilken afton säger jag bara. Och vilka vackra bilder. Diggar bilden på Ullis där det ser ut som om hon blir anfallen av en psykopat med kniv:)

2008-06-02 @ 10:33:52
URL: http://emmybrunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0