Hemma igen

I torsdags kom jag hem, har inte orkat skrivit eftersom jag är helt slut plus att jag drar på jordens tokförkylning,

Igår var vi hos Håkans föräldrar på midsommarfirande, men vi fick åka hem tidigt då jag inte mådde bra och troligtvis fått i mig skaldjur så jag mådde illa som en gnu..

I morgon kommer pappa och christina ner och stannar en natt sen drar de vidare till Kalmar.

På måndag börjar 8 veckors sommarjobb, är inte så sugen på det men det blir väl bra när jag kommer igång.

Nu ska jag kurera mig så att jag blir frisk.

Puss!

Kommentarer
Postat av: ejmis

hihihi Jag är glad att mastiffen inte tuggar på mina fingrar när hon är hungrig ;)

2008-06-21 @ 20:50:26
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0