Halmstad

Då var man äntligen nere i Halmstad! Här ska jag vara i ungefär 10 veckor! Helt underbart...

Igår när jag kom ner så var det bara att kasta sig i duchen och åka ut till Håkans föräldrar, hans supergoa lillasyster tog ju studenten.

Grattis Annelii =)

Nu är man bouelänka också, Håkan åkte till danmark i morse och ska vara där tills på söndag, perfekt timing, NOT!

Men men jag har ju sällskap av alla goa djur =) Under sommaren tänker jag vägra vara bouleänka, jag ska med på varenda tävling heja fram min älskling. Om jag är ledig förstås.

Nu har jag en minisemester fram till torsdag då jag ska till Berga på hemvärnssjukvårdarutbildning nr 1, sen är det midsommar, sen börjar jag jobba på Nyhem servicehus.

Flummigt detta blev :P

Ha d bäst!

(mina vänner, jag saknar er redan.. kom hit å hälsa på!)

Puss!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Härliga 10 veckor att se fram emot alltså =)

Ha en fin Nationaldag!

2008-06-06 @ 10:24:13
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack tack. Jättenöjd med den. mormor sydde den :D

2008-06-08 @ 19:03:09
Postat av: teddy

Låter ändå som att sommaren kommer att bli skoj med både vänner och jobb :)

Vad är det för jobb du har fått??

2008-06-09 @ 15:42:13
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0