Första dagen på sommarjobbet

Nu är jag kaput igen, helt slut i rutan. Det känns att kroppen fortfarande behöver vila, men icke det är bara att köra på.

Idag var som sagt första dagen på sommarjobbet och det var en hel del nytt. Bl.a har vi fått många nya boende och ett ntt låssystem till dörrarna. Men som den mobilfantast jag är så var det inte så svårt.

Jag kom snabbt in i rutinen igen, behöver nog några dagar att finslipa och få upp hastigheten. Men det känns mycket bra, över förväntan faktiskt,

Önskar att jag kunde få åka på fler kurser med de jag umgicks med i Berga, gärna samma instruktörer också. Vi hade ju så himmla kul. Men vi håller kontakten så mycket som möjligt, genom en blogg som jag håller i. Där delar vi med oss mailadresser, mobilnummer och bilder som vi tog under veckan. Tyvärr så kan jag inte länka dit, vi har valt att göra den lösenordsskyddad för att bilderna är på många människor och inte ska spridas vind för våg.

Däremot kan jag dela med mig av bilder på mig själv =)



Ibland känner jag mig lite cool...
Så trött som jag var på denna bild har jag nog aldrig varit...

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha vilken häfigt bild! har du gjort värnplikt?

2008-06-25 @ 12:07:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0