Underliga mig...

Jag är utmanad av LillaViola

Ni utmanade kan kopiera detta:

Varje utmanad börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna. (dessa)

Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit valda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...


Eh okej, något underligt om mig... Jag säger som LillaViola, jag är väl inte underlig?? =)

* Jag lärde mig inte gå förän jag var över ett år. Jag kröp inte heller, satt bara på ett ställe och åt mat. Pappas smeknamn på mig var michelingubben. (läkarna trodde att jag hade någon form av cp-skada eftersom jag inte ville gå)

* Avförig av alla de slag är inga problem att ta hand om när jag jobbar, blod och stora sår är inte heller något problem men slem och kräk däremot kan jag inte hantera.. UÄK, mår illa bara jag tänker på det.

* Tycker att det är spännande när någon skadar sig och jag får ta hand om det. (Tycker givetvis synd om personen, men jag kan inte låta bli att tycka att det är spännde)

* Jag har bacillskräck när det gäller sängkläder (på hotell och hos andra människor) och andras kläder. Måste veta att det är nytvättat.

*När jag sätter mig vid datorn kollar jag alltid samma saker i samma ordning. Först aftonbladet, sen första mailen, sen startar jag msn och kollar andra mailen, sen går jag in på bloggkoll och tillsist går jag in på min egen blogg.

*När jag ska gå upp på morgonen så måste jag snooza i 45 minuter för att vakna alls.

Okej då.. jag är väl ganska underlig.. =)

Jag utmanar:

Malin

Emelie

Teddy


Puss!


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hihi nu vet man lite mer om dig =)

2008-07-05 @ 10:13:11
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

neee jag tycker faktiskt inte du är speciellt underlig tjejen =)

kram

2008-07-05 @ 14:27:41
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: teddy

wieeee - så skoj. Jagg ör den så fort jag bara kan.

Kanske ikväll - eller efter the wedding :)



stor kramis och ha en fin lördag.

2008-07-05 @ 18:21:04
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det var inte så farligt, när vi kom dit så var det massa annat folk där, inte alls lika roligt då. Man ska vara där alldeles själv så det är alldeles tyst och kusligt, men det var massa moppegäng som var där och skulle tälta och greja =/ läskigare innan när vi inte hittade vägen och var mitt ute i ingenstans och yrade haha.



Kram

2008-07-05 @ 18:50:06
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0