Träning och osmakliga chailattes

Gymmandet gick bra.. borde ha kört lite mer förbränning men det var så mycket folk och jag orkade inte stå och vänta på en maskin. Nästa gång ska jag ha med bikinin så jag kan simma några längder också.
När jag kom hem skulle jag vara dukig och göra mig egen chailatte.. Älskar dom och jag tänkte att det ska väl inte vara så svårt att göra själv..  Ha! Den smakade vatten med lite mjölk.. slutsats.. för svagt the och ingen baristamjölk.. då funkar det liksom inte.

Ska sätta mig och försöka lite med Tema 1 igen.. har inga stora förhoppningar dock.

Fått reda på att min klasskompis ska hoppa av och flytta ner till småland och jobba... FAN! säger jag bara.. jag som äntligen hittat en kompis som har lika skruvad humor som mig.. Kommer sakna henne.. tur att det finns MSN. 
Det är inte bra att flytta så ofta.. svårt att hitta nya vänner.. sånna som INTE sviker.. blir tillsammans med ens pojkvänner och annat kul..
Fast jag ska inte klaga.. har hittat ett litet gäng här som jag umgås med.. Vi har askul tillsammans, luncherna i skolan kan sluta med magkramp och runnen maskara.. De stackarna som sitter runt omkring och försöker få en lugn stund får byta bord.. På lördag blir det ännu en spelkväll.. Skoj! skoj!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0