Sussa sött

Har inte gjort mycket vettigt i hemtenteväg... Har dock läst "Kompetensbeskrivning för legitimerade sjuksköterskor" Den ska vi skriva våra funderingar om på ett A4, hur mycket funderingar om ett kompendium kan man ha??

I morgon ska jag åka till Lindesberg och sitta på lassarettsbiblioteket hela dagen. Det är nog det enda stället som jag kan koncentrera mig på. Det är så tyst och lugnt.
Bibblan i skolan är hopplöst, folk vet inte hur man gör när man är tyst. Det enda avbrottet jag ska ha är att äta lunch med mamma. Mitt mål är att göra två av tre uppgifter.. kanske alla tre om jag orkar. Fast det tror jag inte.

Dags att sova så jag orkar i morgon.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska va med!!
Räkna i huvudet är svårt..*L*
Går ju inte prata med någon...då tappar man ju räkningen...*HA HA*

Lycka till på biblioteket idag!

2008-02-13 @ 08:17:39
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0