Snart åker jag =)

Åker om ca 14 timmar.. härligt =)
Det var trevligt på IKEA idag, fick tag på det jag var ute efter plus lite till =)
Det blev:
*En filt som ser ut som en stickad jättehalsduk
*fyra svarta uppläggningsskålar i olika storlekar
*tre upplägningsskålar i färgat glas med blommor på
*en grönsakskniv
*nya gardiner till köket
*färgade plastpåsar med zip
*en vas till mina fejk tulpaner
Fick 200 kr över till gardinerna på Indiska.
Min lägenhet är så fin så fin =) är supernöjd.

Har nästan packat klart. I morgon blir det superstressigt, har redovisning mellan 9-13 och min buss går kl 14.05
Jag håller tummarna på att vi blir klara tidigare eller så får jag smita lite tidigare. Glömde köpa kattsand idag, det MÅSTE fixas i morgon innan jag åker.
Glömde fixa extranyckeln från pappa, så karin som ska vara kattvakt får ta mina. Som tur är så bor hon precis vid busstationen.
Sovdags så jag orkar i morgon.
Kommer att blogga i Halmstad också, har inte bestämt mig om jag ska ha med mig min dator eller låna H's

Ha d bäst!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Em

Du maste lagga upp bilder pa lagenheten!

2008-02-22 @ 13:00:56
Postat av: F

bilder på lägenheten! ;)

2008-02-22 @ 16:49:03
URL: http://freddeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0