Sjuk? Jag?

....nej inte då.. vill inte bli sjuk.
Känner mig seg, ont i huvudet och varm. Men jag ska inte bli sjuk, jag har bestämt det.
Föreläsningen var idag som jag misstänkte, otroligt långtråkig. Vilket är synd eftersom föreläsaren är mycket duktig och ofta lockar klassen till skratt.

Varit duktig idag och gått 7467 steg, det var tackvare min prommis i morse.  Ska ut och gå i morgon med Emmy, alltid lite roligare med sällskap.

På fredag ska jag ha mitt födelsedagskalas.. alla roliga polers kommer hit. Nästan alla, en klasskompis ska ha fest samtidigt och bjudit några innan mig. Men men det är som det är, det kommer många i alla fall.

Usch nu börjar jag frysa också, fast jag är varm..
Vill inte vill inte vill inte!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0