Så trött

Idag har det varit en lång lång dag i skolan, började kl 09 och slutade 16
Var tvungen in i stan och köpa låsolja, låset på cykeln har kärvat ihop totalt och jag måste cykla denna vecka eftersom jag inte har råd att åka buss. Vägrar lägga IKEA pengarna på det när jag faktiskt kan ta mig till skolan på andra sätt. Skulle gärna gå men det är lite för långt för det.

Föreläsningen idag var ritktigt intressant, det var kul eftersom det varit så dåliga föreläsningar på sistonde. Nu under veckan ska vi skriva om buddismen och på fredag ska vi ha tvärgruppsredovisningar.. (var det inte till sjuksköterska jag läste??)

Lagar mat nu.. blev potatisgratäng med köttfärs idag igen, men jag var lite för ivrig att få ut den ur ugnen potatisarna var stenhårda.. Så nu sitter jag är jätte hungrig.

Snart börjar sjukhuset på trean, blir så sugen att få komma ut i arbetslivet när jag ser den.

kram

Kommentarer
Postat av: F

förstår det...

2008-02-18 @ 21:32:21
URL: http://freddeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0