Promenad i det vackra februarivädret

Härligt väder ute idag. Jag saknar snön men med klarblå himmel kan man inte klaga.
Nu har jag uträttat dagens nödvändiga ärenden. Gick till apoteket, värktabletter behövs alltid hemma. Sen bar det av till ICA för att panta helgens skörd. Blev en hel del...
Inhandlade matlagningsyougurt, tänkte äta lax med ris och kall sås till sen. Mumma! Sen köptes den obligatoriska colan.. jag vet.. kan inte sluta. Har försökt så många gånger. Har gått över till cola zero, inte så mycket bättre, men det sparar tänderna lite i alla fall.

Tänkte nog kolla en film nu.. njuta av sista dagen ledigt. I morgon får vi ut uppgiften till våran hemtenta. Sen är det bara att sitta å skriva. På fredag innan kl 17 ska den vara inne. Om jag är riktigt duktig och är färdig till fredag förmiddag så kan jag åka till halmstad i helgen. Det är ju en sporre om något.

Stackars H sliter på jobbet nu. Han gick upp 05 i morse, suttit 5 timmar på tåget med en Sniff som inte vill finna ro och sen iväg å jobba 9 timmar. Han e duktig han. Puss på dig älskling!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0