Måndag...ny vecka nya tag!

Nu var det några dagar sedan jag skrev, men mycket har hänt.
Torsdags var en hemsk dag, ett tag så trodde jag att min värsta mardröm hade blivit verklig. Nu så här i efterhand så känns det precis som just en mardröm. Kan inte riktigt tro att det hände. Vill inte gå in på detaljer, men det handlade om ångest, många tårar och tillslut stor stor lättnad när det hela visade sig vara en jävla missförstånd.

I fredags kom H hit med Sniff, hade längtat så mycket efter dom. Dom kom hit ganska sent så det blev sova av på en gång.

Lördagen spenderades inne i stan där vi strosade runt och tillslut hamnade på Burger King, Föga förvånande eftersom H älskar det, men det finns inte i Halmstad. På kvällen kom alla mina underbara kompisar hem till mig, dels för att titta på H (dom har ju inte träffats innan) och dels för att vi skulle ha en spelkväll. Vi hade otroligt roligt med singstar och charader. Några drack lite för mycket men desto roligare hade vi faktiskt.  H "godkände" alla mina kompisar och nu känns allt bättre än vad det gjort på mycket mycket länge.

Söndagen var officiell slappardag.
Fast på kvällen tog vi oss i kragen och gick på en liten promenad som slutade med ett biobesök. Vi tittade på "I'm legend" En väldigt bra film som hela tiden fick oss att sitta på helspänn. Både jag och H hoppade till i biostolen ett flertal gånger.

I morse åkte dom hem. 06,20 gick tåget och jag vinkade av dem på stationen. Det är alltid lika jobbigt att se dem åka. Älskar dem så mycket. Vi har inte riktigt bestämt om vi ska ses till helgen eller nästa helg igen. Det är min tur att åka ner. Som tur är har jag världens bästa vänner som kan hjälpa mig med katterna. Dom vill ju nästa lika mycket som jag att det ska funka med H igen. Fjärde gången gillt. Eller hur ;)

Nu ska jag ta en sväng in till apoteket.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0