Jag lever...

Ja nu har man fått känna att man lever... Trodde faktiskt inte att en hemtenta skulle vara så jobbigt. Igår när jag lämnat in den (med TVÅ timmar till godo.. sug på den du)  så ville jag inte ens se åt min dator.. Har lite dåligt samvete nu, den är ju ändå min bästa vän. Men now I'm back! *klappar på datorn*
I dag har jag mycket att göra.
Jag ska:
*Damsuga
*Diska
*torka golvet
*plocka undan kläder
*måla färdigt min byrå

Har säkert mer att göra men detta får duga till en början.
I morgon kommer pappa, christina, farfar och farmor för att fira min födelsedag som är om fyra dagar =)
På onsdag kommer mamma hit efter jobbet. Det är min första födelsedag som mamma och pappa inte firar tillsammans. Känns konstigt och tråkigt men men så länge dom mår bra så...

Nu ska jag sätta fart..

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0