Ibland blir man så trött...

Det har INTE gått bra för mig idag.. Har verkligen försökt att göra färdigt båda uppgifterna. Men där gick jag bet. Temauppgiften var i stort sett omöjlig att lösa eftersom de gjort om databasen som vi skulle söka i. Det var omöljigt att förstå vad man skulle göra. Det är ganska så irriterande eftersom det ska vara inne idag. Jag vet , jag vet hade jag gjort den tidigare så hade det inte blivit så här. Men ändå!
Seminarieuppgiften lyckades jag lösa i alla fall. I morgon är det skola från 8.15 till 17. Varav jag har hål (säger man så på universitetet?) från 10-13. Då ska jag och en klasskompis sätta oss och göra temauppgift två som ska vara inne i morgon. YES! Framförhållning jag vet...

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och åka till Nautilis..
 image3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0