Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter en långhelg i Halmstad. Trodde ju att jag skulle blogga där nere, men jag ville i inte slösa någon tid från Håkan. Yes thats his name.. Kändes lite löjligt att skriva H hela tiden så jag frågade om lov. Det kommer nog en bild också.

Så här har mina dagar sett ut:

*Fredags
Seminarium på morgonen, det var väldigt givande och intressant att få höra om det olika livsåskådningarna som de andra skrivit om. Sen var det bara hem, äta och gå till bussen.
Kom fram till Halmstad efter 21, det var en lång resa och jag kunde knappt använda datorn eftersom jag hamnade på en gammal skruttbuss som inte hade något eluttag.
Vi åkte ut till Håkans föräldrar och lämnade Sniff eftersom vi skulle åka till växjö på lördagen. Det var trevligt att träffa dem, det var ett halvår sen sist.
Sen blev det pizza och lite wii innan vi somnade.

*Lördags
Klockan ringde 06.00 usch, men så är det när man ska på bouletävling. Jepp du läste rätt bouletävling. Innan jag träffade Håkan så hade jag inte träffat någon ung människa som spelat boule. Håkan är superduktig och har spelat i Landslaget, nu spelar han i elitserien med sin klubb. Jag är så stolt över honom. I denna tävling kom Håkan och hans trippellag tvåa.. jätte duktigt tyckte jag men han var inte nöjd.
På kvällen kom en kompis över och vi åt tacos och kollade melodifestivalen. Det var supermysigt.
Senare blev det wii spel igen.. vi är beroende.

*Söndags
Vi sov fram till 11 då Håkans föräldrar kom hem med Sniff. Dagen spenderades med en biltur och mer wiispel. Det var en jättemysig dag.

Idag har jag åkt buss hela dagen. Började också med stegräkningen, tyvärr fick jag bara ihop 4202 steg, men jag har ju spenderat 7 timmar på en buss så det känns ganska bra ändå.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0