God morgon

Vaknade pigg idag när klockan ringde.. undra när det hände senast?
Nu ska jag börja med hemtentan igen.. MÅSTE göra klart uppgift 1&3 idag. Tänkte spara uppgift 2 tills i morgon för den verkar vara enklast. I morgon kl 17 ska den vara inne. Har inte riktigt lyckats lista ut hur jag ska skriva ut mitt arbete.. men det löser sig nog.

Glad alla ♥-dag.. även om jag sa igår att det inte gör något att jag och H inte träffas idag så känns det lite trist. Fast jag skulle ju ändå inte ha tid med allt pluggande och så.. aja vi träffas ju den 22 i stället..

6 dagar kvar till min dag =)

På begäran visar jag min tatuering... bilden blev inte så bra.. men det är svårt att ta kort på ryggen.

image18
Denna tatuering representerar mig.. jag är en slö och slapp människa och det är jag fan så stolt över =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: F

Kul att se!! Svårt det där med tatueringar. Har själv funderat väldigt länge på en.. får se om jag får tummen ur.

Du får självklart länka till mig, gör hur mycket reklam för mig du vill :) Alla som vill få tillgång till min blogg kan ju maila på [email protected]

2008-02-17 @ 22:38:12
URL: http://freddeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0