För det är min dag idag!!

Hurra för mig!!
24 jordsnurr.. hjälp det är inte klokt vad fort det går.. Fast värst är det nog för min käre far. Han känner sig så gammal. Jag frågade honom om han mindes natten då jag föddes. Självklart sa han och han kommer till och med ihåg vad han hade på sig den natten. Jag valde den värsta snöstormen att komma till världen till. Färden i ambulansen till sjukhuset var en riktig resa.. Tydligen höll vi på att hamna i diket då pappa tog tag i kragen på den stackars ambulanssjukvårdaren som körde och väste i hans öra "kör du av vägen slår jag ihjäl dig" detta var också pappas arbetskamrat eftersom han på den tiden var ambulanssjukvårdare.

Idag har jag varit i skolan och jobbat på buddhismen. Sen kom mamma in till Örebro och vi gick och köpte nya tallrikar till mig och nya skor. Bild kommer på det i morgon. Sen avslutade vi med att fika på "bara vara" där vi åt varm smörgås med gravad lax och pepparrotssmet. Till efterrätt åt vi yougurt med honung och valnötter.. DET var gott.

Nu sitter jag själv hemma och äter godis och dricker ett glas vin. På fredag får jag fira med H och sniff, längtar.

I morgon är jag ledig och nu ska jag kolla på film..

Kram!

ps tänk om jag kunde sluta bete mig som en mentalpatient.. ds.

Kommentarer
Postat av: Em

Grattis igen!
Bara Vara ar ju supermysigt.. :)

2008-02-20 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0