En dag kvar!! =)

I morgon i morgon fyller jag år... Hoppas att jag aldrig kommer att sluta älska min födelsedag. Jag ser fram i mot att bli äldre, att få börja jobba med mitt drömyrke, att få skaffa familj.. Ja allt sånt.

Idag ska jag till ICA supermarket och hämta mitt paket från ellos.. har ju inte råd att handla något, men jag var tvungen att ha ett par nya jeans eftersom mina trillar sönder. Får ta det på kontot och betala av det. Dumt som fan men vad gör man inte, kan ju inte gå utan byxor.

Sen ska jag till stadsbiblioteket och se om jag hittar något bra om Buddhismen.

Vad ska jag göra sen? Träna kanske, det är ju över en vecka sedan, så kan vi ju inte ha det!

Om tre dagar åker jag till H och Sniff i Halmstad!! Längtar så =)
Lägger ut lite bilder på söta sniffen...

     (klicka på bilderna för att få dem större)

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Du har vackra och söta djur! Min lilla snusläpp ligger på min RENA tvätt och vaktar den.
Har du fixat till din blogg själv? Det här med bilderna var kul. Själv lärd?

2008-03-11 @ 10:40:57
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0