Effektiv måndag

Än så länge är jag inte så effektiv.. vaknade 10.30, skulle ha varit i skolan kl 08 och pluggat. Men jag kände att jag nog skulle kunna fixa det hemma. Det dumma är ju då att det finns så många störningsmoment. Just nu står tv:n på med "Våra västa år", har nyss läst igenom de bloggar jag läser varje dag.
Men nu så tänkte jag göra klart Temauppgift 1 som ska vara inne idag.  Den handlar om att söka på skolans databaser och läsa vetenskapliga artiklar.. Är ungefär lika intresant som det låter.
Sen ska jag göra klart Seminarieuppgift 2 som vi ska diskutera på seminariet i morgon.

Sen ska jag vara duktig och åka och träna på Nautilus. Har inte tränat sen i onsdags så nu är det dags. Min planering är att träna styrka två gånger denna vecka och simma en gång. Sen om det blir mer så är det ju bara plus i kanten.

Idag är det dag 2 med min nya medicin. Äter tetralysal och använder skinoren till mitt ansikte. När man närmar sig 24 är det inte roligt att ha en massa finnar. Ont gör det också.. så nu ska jag äta dessa i minst 4 månader så får vi se om det blir någon förbättring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0