Dubbelseende

I natt sov jag 5 timmar... trodde att någon skämtade med mig när klockan ringde kl 06. Satt med det sabla temat till kl 02.. sen kunde jag inte somna för att katterna levde runt. Självklart!

Dagen i skolan har varit en plåga. Seminarieledaren grillade oss totalt idag och kom med frågor som INGEN förberett sig på. Undra vem det är som gjort fel då?? Hon avslutade seminariet med "Man måste vara väl förberedd!" Jo absolut, men det var vi... på de frågor som hon gav oss förra veckan. Tanten måste vara senildement.

Sen hade vi tre timmars uppehåll då jag skulle göra tema2. Blev inget av det, var för trött. Vi gick runt på arbetsmässan i stället och åt godis och snodde pennor.
Kl 13 hade vi föreläsning om lag och rätt.. Visst det är jätteviktigt att kunna i vårat framtida yrke... Men faan va segt det var.. Lyssnade med ett halvt öra och satt och ritade i mitt block för att hålla mig vaken..

Nu är kl 21.30 och jag ska sova är så trött att jag ser dubbelt... Så här tidigt har jag inte lagt mig på evigheter.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0