Dirty Dancing

Min absoluta favoritfilm har jag nog gemensamt med mpnga tjejer... Om det finns en kille som gillar Dirty Dancing så kan väl någon tala om det för mig.
Hur som helst  antalet gånger jag sett filmen är nog uppe i tresiffrigt nu. En sportlov för många år sen kollade jag på den sju dagar i rad.
Av princip har jag aldrig tittat på Dirty Dancing 2, jag trodde att den var typ som Grease2 och det vet vi ju alla att den är kass och går inte att jämföra med den första.
Idag slog jag på teven och där gick Dirt Dancing2 och det var faktiskt helt okej.. nästan bra faktiskt.
Men jag måste säga att Patrick Swayze INTE åldras vackert... I första filmen var han grymt snygg, i andra grymt sliskig och plastig.... URK


             
Otroligt vacker bild...    (klicka för att få större)

I morgon blir det en etik föreläsning i skolan.. jag hoppas och ber att det är något att ha.. de senaste föreläsningarna har varit värdelösa.

Kram



Kommentarer
Postat av: F

tantporr

2008-02-17 @ 22:56:09
URL: http://freddeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0