Dagen efter...

Idag är jag ledig...
Har precis ätit frukost och ska snart göra mig i ordning. Ska ta cykeln in till centrum (den är min nya bästa vän) sen ska jag ta bussen ut till IKEA =) Funderade först att ringa någon kompis, men det är faktiskt ganska skönt att lulla omkring där själv. Ska köpa en filt, annars vet jag inte vad jag ska ha. Blir det inget mer där så ska jag till Marieberg och köpa mig en tröja eller något.

Rossi är sjuk =( Vaknade av att han spydde i morse och nu vill han inte ha mat.. han ligger bara på ett ställe och är blek om nosen. Får avvakta och se vad som händer.

Här kommer två bilder på mina födelsedagspresenter.

  (klicka för att få stora bilder)
Är supernöjd med både tallrikarna och skorna. Till tallrikarna fick jag sex svarta skålar, bestik med svart plasthandtag och en svart gratängform..


Nä dags att göra sig i ordning,


Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Får börja med att säga grattis i efterskott!!!

Visst behövs det lite nya tankar i dagens sjukvård..

Hoppas du får en trevlig dag på IKEA..älskar att gå runt och lulla där!

2008-02-21 @ 11:16:40
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: ejmis

Fina presenter och såklart...GRATTIS I EFTERSKOTT!!!

2008-02-21 @ 22:36:11
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0