Bleah!

Idag har jag inte orkat med att skriva något...
Varit ledsen och deppig större delen av dagen, känns något bättre nu men är fortfarande ledsen.

Har hunnit med buddhismen idag i alla fall och hämtade mitt ellos paket. Jeansen passade men var lite låga bak så jag måste fundera på om jag ska behålla dem. BH:n var det skrattretande illa passform på. Hatar att handla undekläder.
Man fick med en liten resväska när man beställde, den var assnygg och perfekt när jag åker ner till halmstad. Förutom förra gånegn då vi var i Ullared då fick jag ta med mig den stora. Gissa om den var tung när jag åkte hem.

Nu ska jag krypa ner i sängen om invänta min födelsedag som infinner sig om 45 min...
07.15 i morgon kommer glasmästaren och ska laga min balkongdörr, bra början på födelsedagen. Lite tidigt bara.

Natti!

Kram!

ps. H du är mitt allt.. älskar dig mer än något annat.. Puss! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0