Tenta

På fredag har jag min andra omtenta på vetenskapsteori, forskningsmetodik och statistik...
Ämnet är så tråkigt att det inte ens går att beskriva.. Har i alla fall pluggat större delen av för och eftermiddagen. Nu har jag satt på duschen så det hinner bli varmt och skönt innan jag hoppar in. (Gör du också så?) =) Sen tänkte jag bege mig en sväng in till stan och få ordning på tankarna igen. Sen är det bara hem å plugga igen...
Längtar tills på måndag då en ny termin börjar...
Eller längtar så klart först till Fredagkväll så jag,Karin och Emmy ska laga middag och gå ut på krogen. Ullis kunde tyvärr inte hänga på.. Synd eftersopm vi inte setts på hela sommaren.. Men vi syns ju på måndag.. =)

Nu börjar duschdimman leta sig ut i hallen.. Perfekt!

Puss!

ps. saknar hawk! ds


Kommentarer
Postat av: teddy

Ohh men de återstående tre terminerna går ju jätte fort. Jag lovar!!!! Blir du klar jan 2010 då eller??? samtidigt som jag?



kramis på dig och plugga inte ihjäl dig.

2008-08-26 @ 22:19:16
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det lat verkligen supertrist! Hoppas du klarar den nu da :)

2008-08-27 @ 09:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0