Shopping

Shoppa tillhör verkligen inte min vardag, men denna månad fick jag min sommarjobbslön och dessutom MER än vad jag räknat med. Så jag tycker att jag var värd att handla lite kläder. Var i stort behov av både byxor och skor och det blev det. Dubbelt upp ;)
Ska faktiskt visa bilder på det jag handlat för att jag är såå stolt över det jag hittat =)


Wedins 399k245kr 122,50kr Halva reapriset... inga fel ;)


Wedins 499kr 245kr 122,50kr Ett fynd där med.. två par skor för under 300kr ;)


H&M 499kr Lite baggyfeeling.. ruskigt snygga.
Dom fick jag faktiskt av mamma, snälla, snälla mamma =)


H&M 399kr tighta snygga mörkblåa...


H&M 99kr har två likadana fast i andra färger. Grymt sköna och bra passform för oss som har lite mer att ta i.. ;)

Nu ska jag väl köra sista rycket med tentaplugget... känner mig rätt körd, men det brukar jag ju göra så vi får väla se..

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med nya klader! Skulle jag med behova..vantar for tillfallet pa en Nirvana t-shirt som jag bestallde for typ en o en halv manad sen :(

2008-08-29 @ 09:30:20
Postat av: Lillaviola

Vill du få ngt annat att tänka på?

Här kommer jag med en utmaninghttp://publishme.se/4980/entries/article/16820763/



Kram

2008-09-02 @ 11:01:18
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0