Inge mera jobb!

Woho!!! Jag har semester!!! Så underbart skönt...
Wo...ho..... har en tenta om två veckor... det var den semestern det... fan...

På fredag åker vi upp till Örebro.. Känns lite jobbigt, kommer sakna Håkan och Sniff sjukt mycket.. Men om man ska vara positiv så är det ju jätteskoj att träffa alla kompisar igen och börja skolan..
Varför kan man inte få allt? Varför kan inte alla vara på samma ställe....

Jag funderar på att göra om min blogg lite, jag vill att den ska handla mer om min utbildning, visst den ska vara privat också. Men jag vill att den ska skildra en del av mitt liv. Sen när det delen är slut så skapar man en ny blogg med ett nytt mål.

Vad tycker du om det?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja de kan ju gå lättare att skriva då. Ville ju att min mest skulle handla om Pax men så blev de ju inte riktigt. Jag är så ego ;P Kul att du kommer hem igen. Vi har saknat dig massor!

2008-08-18 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0