Briget Jones

Har varit ledig i två hela dagar nu och det har varit sååå skönt.. Är skittrött på jobbet nu helt enkelt, det händer ingenting nytt... samma sak var eviga dag. Ta upp, torka bajs, duscha, ge mat, torka bajs, ge fika, torka bajs, ge kvällsmat, torka bajs.. Alltså missförstå mig rätt, jag beundrar de som jobbar med detta, skulle inte klara det en längre period.. Uppenbarligen..
Det är ett viktigt jobb och det är sjukt viktigt att det  är rätt människor som jobbar med detta, man får aldrig sluta bry sig om.. Har sett alldeles för många som jobbar med detta bara för att de måste och de bryr sig inte om människorna de tar hand om. På min avdelning är personalen otroligt duktig och jag kommer sakna dem nu när jag går vidare.. Det är min sista sommar där eftersom jag nästa år fått jobb på IVA.

Slötittar på Bridget Jones innan jag ska sova.. har bara två ordinarie arbetspass kvar (yey), men de hade brist på personal nästa vecka så jag tog tre extrapass... Visst är jag snäll..

Puss!

Kommentarer
Postat av: angelica

åh! hur fick du jobb på IVA?

2008-08-07 @ 18:51:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0