VårCaprice I Lindesberg

Min pappa sjunger i manskören Harmoni i Lindesberg.
Varje år har dom en vårcaprice där dom också har med en hemlig gäst, i går var det dags för den 25:e Capricen.
Som stolt dotter satt jag bänkad på den första föreställningen. Förra året var pappas första men då bodde jag i Halmstad så då var det lite svårt.
Det var en makalös föreställning som började med att dom körade till ett punkband som heter Gulsot. Pensionärerna i publiken var nog inte så roade.. Sen kom den hemliga gästen.... Lotta Engberg! Inte undra på att hon inte kunde vara med på körslaget :P
Det var två underhållande timmar och jag var jättestolt över pappafar!
Tyvär fick man inte ta kort men här är en bild på de gäster som varit med under åren.
image144
Kram!


Kommentarer
Postat av: teddy

Ja något behövs ju verkligen göras åt våra löner. Ansvaret idag är ju så högt att det absolut - på långa vägar inte väger upp med lönen så vi har.
Hoppas verkligen att lönerna kommer upp sig innan det är dags för dig att jobba :)
Vad bra att ni studenter är med och skriver under iaf.

Hoppas du får en fin måndag tjejen.

kramis

2008-04-21 @ 18:40:01
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: evelina

ne jag tror faktiskt inte det =) hoppas hellre på en förkylning haha!
kram

2008-04-23 @ 16:19:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0