Tentadag

Nu är jag tillbaka...
De senaste dagarna har jag pluggat tenta inte så jätte mycket, men tillräckligt för att inte orka mycket mer.. Får världens huvudvärk så fort jag ska läsa.. kanske dags att kolla synen.

Idag hade vi praktisk tenta och som jag skrev tidigare fick vi dra en uppgift som vi skulle genomföra och prata om.  Min första uppgift var temperaturtagning och omvårdnad av patient med feber den andra var sond och sondmatning. Det gick hyfsat bra, men det kändes lite förvirrat.. Men jag tror att det gick vägen.

I morgon bär det av till halmstad 07.25 ska bli så skönt att komma hem ett tag. Tar inte med mig datorn, men Håkan har ju en så jag ska försöka uppdatera om jag har tid. Annars återkommer jag på måndag, som också är min första praktikdag... spännande =)

Nu ska jag damsuga och packa..

Puss!

Kommentarer
Postat av: teddy

Vad bra att det gick bra under tentamen. Tänk att varje sådant moment förr eller senare kommer att tillhöra det förgångna - kommer att bli historia.
Du kommer att lära dig så mycket nytt när du sedan jobbar på "riktigt".
ha nu en fin helg.

kramis

2008-04-24 @ 20:56:23
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0