Sjuk dag...

I morse ringde klockan halv sju.. BLEAH!
På förmiddagen hade vi föreläsning om inkontinens och nationalisering och på eftremiddagen hade vi föreläsning om kommunikation och demens.. Det mesta var intressant men 9 timmar i skolan är fruktansvärt tungt..

Blev lite ledsen när jag skulle hem.. punka på cykeln igen!
Men det var nästan väntat.. när jag var på väg till skolan så cyklade jag på hertig karls allé (en av örebros mest trafikerade gator) så dök det helt plötsligt upp en hög med glas. Hann inte stanna eftersom jag hade rätt hög fart och på vänster sida rusade bilarna förbi och på höger sida hade jag en hög trottoarkant.. SKIT!
Får försöka fixa det själv denna gång...

Ikväll ska jag leka zombie framför tv:n.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0