Något mer lånat från Emmy...

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.

NO CHEATING!

How are you feeling today?
Se mig, Barbados (Håkan sitter vid datorn... och jag vill spela wii..)
How do your friends see you?
Can't get over, September (hm.. kan ni inte komma över mig?? vaffö??)

Will you get married?
Jimme gets high, Daniel Powter (Man kanske måste vara hög för att vilja gifta sig med mig?)

What is your best friend's theme song?
Fly with me (Lenas sång), Stefan Nilsson (vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men mina vänner är dom bästa och jag känner mig starkare tillsammans med dem)

What is the story of your life?
Too lost in you, Sugarbabes (älskar håkan mer än nått annat.. han är mitt liv)

What was high school like?
I don't feel like dancing, Scissor sisters (om jag ska ta det bokstavligt så hatade jag att dansa på discon i gymnasiet :P)

How can you get ahead in life?
Quit playing games with my heart, Backstreet boys (har blivit överkörd många gånger i mitt liv.. aldrig mer!)

What is the best thing about your friends?
you're the first the last my everything, Barry White (hahaha ja mina vänner är såå otroligt viktiga i mitt liv, ni är underbara! =))

What is tonight going to be like?
IQ, Magnus Uggla (hahaha ja så kan det vara ibland...)

What is in store for the remainder of this weekend?
Blow my fuses, Lambretta (???)

What song describes you?
The actor, Michael learns to rock (jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta.. nån som kan förklara?)

To describe your grandparents?
Giftig, Mange Schmidt (Mormor har alzeimers... ett riktigt gift..i låten sjunger han "den är giftig och den smittar ner dig" så är det...) 

How is your life going?
La det Swinge, Blackingvars ("vart du går så hör du sköna melodier"  yes mit liv är nu underbart och jag vill dansa mig igenom det!)

What song will they play at your funeral?
One two step, Ciara (Jepp min begravning ska vara ett enda långt dansmaraton, inge ledsna miner där inte)

How does the world see you?
No one, Alicia Keyes (jag är inte som någon annan, jag är unik :P)

Will you have a happy life?
About you now, Sugarbabes (mitt liv kommer att handla om enbart om den jag älskar... låter bra =)

What do your friends really think of you?
First time, Sunblock (jag hoppas verkligen inte att mina vänner tänker på sin första gång när dom ser mig... urk)

Do people secretly lust after you?
Vulnerable, Roxette ("everywhere I look i see her smile"  säger som emmy, kommentarer är överflödiga)
How can I make myself happy?
Heaven is a place on earth, Belinda Carlisle (självklart kan jag det! himmlen finns i mitt vardagsrum)

What should you do with your life?
Love Today, MIKA (haha så lever jag redan!)

Will you ever have children?
Gabriellas sång, Helen Sjöholm (handlar om en kvinna som vill börja leva sitt liv... jag tänker tolka det som om jag verkligen kommer att skaffa barn) 

Will it be okay?
Viktora, Magnus Uggla (handlar om en normal tjej som har en sjukt bra kille som gillar henne som hon är.. hehe coolt)

Tack Emmy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0